mandag 28. februar 2011

Favorittprodukt #2

Et annet favorittprodukt jeg har i kit'et mitt er Arced Liner Brush #21 fra Smashbox. Denne børsten brukes til å påføre eyeliner, enten våt eller krem. Skaftet er laget av tre, og busten er av mår.

Siden det er ekte hår på børsten så bør den tas godt vare på (se tråden for forrige favorittprodukt, http://meemmakeuphairstyling.blogspot.com/2011/02/favorittprodukt-1.html), og ikke bruk harde kjemikalier på den. En linerbørste bør vaskes etter hver bruk, ettersom den brukes så nærme øyet og siden bakterier trives bedre i våt sminke.



Denne børsten har en liten knekk i halsen. som gjør at jeg føler at jeg har en mer behagelig vinkel på håndleddet når jeg jobber med liner. Det blir lettere å støtte seg inntil kinnbenet samtidig som jeg får vinklet børsten riktig inn på øyet. For nybegynnere kan det også være lettere å få et supert resultat. :)

Den kan blant annet kjøpes på Visage på Youngstorget (fantastisk godisbutikk for makeupinteresserte!), og prisen er ca. 250 kroner.



Bildet er hentet fra http://www.smashbox.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar