tirsdag 15. mars 2011

Photoshoot #2

I går var jeg igjen på photoshoot, denne gangen med Bilder Nordic og Utdanningshuset som hårstylist.
Shooten var i 70-tallsstil, og temaet var "Sophisticated Seventies vs. Animalistic".

Klærne var i regi av Utdanningshusets Motekonsulentstudenter, Makeup av Aller Søteste Victoria Berntzen (se hennes blogg her ---> http://www.victoriasbeautysecret.blogg.no/ ), Hår av undertegnede og Foto av Anja v/Bilder Nordic. Dagens fantastiske modell var Freyja :)

Siden jeg hadde ansvaret for hår, så lagde jeg en glamorøs 70-tallslook ved å dele inn midtskill, øre-til-øre, og horisontale inndelinger fra nakken og vertikale passeer. Hver passè sprayet jeg Trevor Sorbie Curl Shaper på før jeg lagde krøller med min Remington Pearl rettetang (min favoritt! Dyr er den heller ikke ;)). Jeg passet på å ikke krølle håret for høyt oppe på hodet for å få håret størst mulig fra ørene og ned. Tuperte litt lett på krona, og beholdt "flat" midtskill. Avhengig av bildet, tuperte jeg også litt i krøllene for å få håret ekstra stort. Det gikk selvfølgelig med en del hårspray... ;)

Her kommer noen bilder fra photoshooten, gleder meg til å se det ferdige resultatet på Torsdag :)

P.S: Pleeeaase prøv å overse den utrolig tjafsete looken min... Var da tross alt inn i min 9-12 t av arbeid den dagen.......... ;)

Bilde av Victoria
Bilde av Victoria

Bilde tatt av meg, med Victorias kamera



Freyja

Bilde tatt med mitt dårlige mobilkamera

Bilde av Victoria

Mobilkamera igjen....


Victoria som har tatt bilde

Freyja (og meg bak, uffa)


Mobilkamera og Photoshop Express, en fantastisk liten gratisapp :)



Foto: Victoria / meg selv
Modell: Freyja
Makeup: Victoria
Hår: Meg
Klær: Motekonsulentene v/ Utdanningshuset


Ha en fortsatt flott Tirsdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar