fredag 2. desember 2011

Dagens Gode Nyheter

Linda Wickmann har lansert et nytt mineralpudder, i samarbeid med Zanzuel, som heter BEKK.

BEKK er et fuktighetsgivende og matt mineralpudder som kommer i en hendig emballasje med speil i lokket (når var det sist gang jeg så et speil i noe som helst? Jeg er uansett glad at speilet har funnet veien tilbake ;)) og tilhørende pudderkvast.

Pudderet er enkelt å påføre, med kost eller pudderkvast, og det smelter godt inn i huden uten å bli fet, stiv eller på andre måter ubehagelig. Pudderet har en hyggelig introduksjonspris på 349,-, og kan blant annet kjøpes på Adam og Eva.

Jeg har fått ha på pudderet i en dag nå, og jeg innrømmer at jeg gjerne vil prøve mer! :)

Bildet er fra BEKK's facebookside: https://www.facebook.com/pages/BEKK-by-Linda-Wickmann/

1 kommentar:

  1. Flott artikkel om Permanent sminke Av Lepper , takk for at du har satt sammen dette! Dette er åpenbart et flott innlegg. Takk for den verdifulle informasjonen og innsiktene du har gitt her.

    SvarSlett