søndag 8. mai 2011

Søndagsshoot

Wow, long time no blog! Men nå er jeg her igjen for å oppdatere litt! :)

I dag har jeg vært på en kjempekul photoshoot hjemme hos/i bakgården til Pål Luis, en klassekamerat fra Høgskolen, og så bar det videre til studioshoot!

Photoshoot handlet litt om hvordan man opptrer når man tror at ingen kan se deg/barnlig vs. Masker man setter opp som følge av hva man tror andre forventer av deg/voksen.

Pål Luis stod for stylingen, og har vært Oslo rundt etter de beste godbitene fra alle mulige vintage- og secondhandbutikker. Utrolig mye bra klær han fant, alt fra blazere til brudepikekjoler og paljettopper.

Dagens modell var Synne, fantastiske Synne. Hun kommer vi nok til å se mye av fremover som etterhvert profesjonell modell! Så det er bare å merke seg navnet ;)

I dag var det ikke bare en, men to fotografer som fotograferte over 4800 bilder! Begge fotografene kommer fra prestisjeskolen Bilder Nordic, og de heter Sara og Mariell. Gleder meg til å se de beste bildene av de aller beste. Er ihvertfall nok av gode bilder å ta av :)

Jeg stod for makeup og hår i dag, og i den første delen av shooten kjørte vi på med parykker, og de utfordringer det bringer med seg.

Første look kjørte vi på med en lett frisk foundation, litt farge i kinnene, en finfin blanding av min favoritt Staniac og en kul ny oransje (!) leppestift fra Makeup Studio. På øynene la jeg en hvit øyenskygge fra vippekant til bryn, og brukte hvite løsvipper. Kun lett markering under øyet, og brynene ble tonet ned.

Andre look var mer klassisk fashion, med en solid kremfoundation, lowlight/highlights, markerte bryn, brun øyenskygge i "katteform" og nude lips.

Gleder meg til å legge ut de endelige bildene, i mellomtiden får dere kose dere med mine fantastiske mobilbilder! :)

Over og ut,
Maya












Modell: Synne
Fotograf: Sara & Mariell
Styling: Pål Luis
Makeup/hår: Maya
Mobilbilder: Maya

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar