mandag 21. februar 2011

Favorittprodukt #1

Gode makeupbørster gjør jobben lettere, raskere og gir et mye bedre og jevnere resultat.

En av mine favorittbørster er selvfølgelig M.A.C 217 Blending Brush. Dette er den perfekte dusekosten til øyenskygger, og gjør overgangene mye jevnere med mindre arbeid enn andre dusebørster jeg har prøvd.



Dessuten er den supermyk! :)

Denne kosten har jeg både i arbeidskit'et mitt og i min personlige børstekolleksjon.
Anbefales på det sterkeste!

Den fåes kjøp i alle M.A.C utsalgsteder, og her i Oslo vil det si på Glassmagasinet på Stortorvet eller på Oslo City. Prisen er ca 250 kr, og denne er ganske lik overalt (også på Tax-Free, har jeg erfart).

Som med alle børster skal også denne tas godt vare på og vaskes jevnlig. Dette vil si at den bør vaskes absolutt minst èn gang i uka hvis du kun bruker den på deg selv, eller mellom hver person den skal brukes på.

Børsten vaskes med en god sjampo eller M.A.Cs egne Brush Cleaner (den er også antibakteriell). Hvis du vil behandle den ekstra godt, så kan du godt bruke litt balsam også en gang imellom.

Aldri bruk Heptan på denne børsten!

Da vil du i verste fall ødelegge den, og det fortjener ikke denne fantastiske kosten! ;)





Bildet er hentet fra http://www.maccosmetics.com/product/145/380/217-Blending-Brush/index.tmpl

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar